Gayrimenkul de artık güvenilir bir danışman var.



Ø  Gayrimenkulünüzün satişi için 100 komşunuzun kapisini çalar miydiniz? 
Ø  Çevrenizi mülkünüzün satışına yardimci olmalari için alet eder miydiniz? 
Ø  Mülkünüzün satışına ne kadar zaman ayırabilirsiniz?
Ø  Mülkünüz bugünün rayiç fiyatları ile ne kadar eder?
Ø  15-20 yılda amorti edecek yatırımlık gayrimenkul mü arıyorsunuz?
Ø  Yatırım için Ev mi? Arsa mı? Ticari mi? kredili mi? nakit mi?
Ø  Mülkünüzü kurumsal firmalara kiraya verecek danışman mı arıyorsunuz?

 Bu soruların yanıtını almak için profesyonel danışmanlık almaya ne dersiniz?

Merhaba ben Mehmet Aydın. Remax’lı gayrimenkul danışmanıyım.
Konut, Arsa, Ticari gayrimenkullerin alım satım ve kiralama işlemlerinde sizlere yardımcı olmak istiyorum.

Bundan böyle emlak sektörü,anadolu yakasındaki projeler, mülk alımı satımı vb konularda ve portföylerim hakkında sizlerle faydalı bilgiler paylaşacağım.

Gayrimenkul alımı satımı yatırım vb. konularda aklınıza takılan bir soru olduğunda beni çekinmeden arayabilirsiniz.

Sizin ailenizin tanıdıklarınızın gayrimenkul alımı satımı olduğunda bana yönlendirdiğiniz takdirde kısa sürede sonuçlandıracağıma emin olabilirsiniz.

Sağlıcakla kalın.
MEHMET AYDIN

Yorumlar