Mehmet Aydın ile Satma/Kiralama avantajları






Mehmet Aydın ile çalışanlar kısa sürede, sorunsuz,ve doğru fiyattan mülklerini satmanın mutluluğunu yaşarlar.

Mehmet Aydın ile çalışmanın avantajları
·     

ÜCRETSİZ EKSPERTİZ RAPORU

Hazırladığımız expertiz raporları,sistemimize kayıtlı gerçekleşmiş yüzlerce satış datası ile mülkünüzün rayiç değerini tespit ederek pazara çıkıyor ve doğru fiyattan çıkarak alıcıların %90 ının radarına girmeyi başarıyoruz.

ALICILARIM

Hazır cebinde parası olan ve bu bölgede mülk arayan bugünlerde 65 alıcım var .
İlave ofisteki 60 danışmanın da alıcıları
İlave Re/Max Türkiye’deki 3300 danışmanın alıcıları
Tüm bu alıcıları hesaba katarsak kısa sürede nasıl işlemi gerçekleştirdiğimiz ortaya çıkıyor

 HABERİN VAR MI BROŞÜR TANITIM


Komşulara haber veriyorum. Broşür dağıtıyorum.

PAZARLIK SÜRECİ


Teklif alma ve pazarlık sürecini yönetme uzmanlık ister.Yüzlerce satışta hiç pazarlık yapmadan alan görmedim.Gelen teklifler her zaman mülkün değerinin altında gelir, pazarlık süreci iyi yönetilmediği zaman alıcı kaçar satış gerçekleşmez.6 ay dan daha fazla satış uzayabilir.

7/24 HİZMET


İşimiz yer gösterme telefonlara cevap verme bilgi verme uzmanlık sunma teklif alma vs.7/24 alıcılar ile ilgileniyorum.Geceleri bile yer göstermeler yaptığımız oluyor.Bu çalışmalar sahibinden satanlar için ciddi zaman harcanması gereken çalışmalardır.

 RESMİ İŞLEM VERGİ CEZA


Resmi işlemlerde hesapta olmayan sorunlar çıkabiliyor.Hacizli, ipotekli satışlar,kiracılı mülk satışları,kdv li satışlar,leasingli satışlar,ipotekli satışlar,blokeli çekli satışlar,değer kazanç vergili satışlar.Vergi hukuk tapu vb. Kurumlarda süprizlerle karşılaşmamak  için uzmani le çalışmakta fayda vardır.

SATIŞ HIZI


Son yaptığım satışlarda ortalama 52 günde satışı gerçekleştiriyorum.2017 ofis satış ortalaması 41 gündür.

Yorumlar